2009. január 24., szombat

kötöz_ködös*mint az az Albion

Nushe

Ez én game akkor indul,
mikor neked over,
nem jár neked rover,
buli után hangover,
ha fázol pull_over
egy nyári tróger,
told el a bringát,
húzok szemed elött ingát,
inkább itasd le a Kingát,
húzd le a fuck_ing(j)át,
nah minnyárt,
bezár a gyár,
gyere Gyuri már,
smár Petike
meg etilbe keverve
ott meg a Tillatilla
tintába tekerve,
temesd be, Tamás báttyja,
nem kell a kártya,
mert én anélkül is Osztó!
(soha nem félek,a vezető poszttól
poszthumusz sem!:D)

Péterke

Bár nagy játékos vagyok,
nem kenek a roverre minden nap habot....
party után inkább veszek pulcsit,
Kinga helyett lehetne a Julcsit?
szívem szerint nem járnék a gyárba..
élnék napról napra bele a nyárba.

a csók alapján látom szerencsés a Gyuri,
Tillának a pezsgő helyett jobban megy a spuri.
Koktél jéghideg,tiszta alkohol,
nem Petike kérdi meg,hogy hol?

Keverd a lapokat,kérek még egyet.
azonnal bemondom :a Blacjack-t!

Nushe

Én meg Be(l)mondom
az unalmast
a raped rím_képtelen
péptelen életeden
a paplan a védelem.
Van még új a nap alatt,
meg a tapasztalat,
nekem ebből kijár
tudom, hogy kicsit aggasztalak.
Aggteleken vár a Teleki Blanka
te csak egy maradsz,
egy telepi srác
min kinézel a vak_ablakra.(abrakot neki!)
21 a blackjack,
21gramm a lélek
feladom az életem
egy lapon a tétek.

Nincsenek megjegyzések: